REGULAMENT, TERMENI & CONDITII SITE, COOKIES, CONFIDENTIALITATE

REGULAMENT DE FRECVENTARE A CENTRULUI DE FITNESS SALSAFIT GYM (Centrul)  Actualizat 05.06.2024
1. Regulamentul în vigoare este stabilit pentru desfășurarea normală a activităților Centrului și a Clienților acestuia – direcți si indirecți, pentru siguranța si confortul lor, precum și în scopul menținerii ordinii, curățeniei și integrității încăperilor, echipamentelor și dotărilor Centrului. Conducerea Centrului își rezervă dreptul de a introduce noi puncte în Regulament, afișând la recepție și pe site forma actualizată a acestuia.
2. Cunoașterea, însușirea și respectarea integrală a prezentului Regulament sunt obligatorii pentru toți Clienții Centrului.
3. Prin plata unei sedințe sau a abonamentului / semnarea formularului de înscriere / validarea abonamentului ESX, 7card, si altele asemenea/ DEN, prin acceptarea de a se antrena in Centru, Clientul se obliga sa respecte cu strictețe prezentul Regulament precum si instructiunile personalului Centrului. În cazul încălcării oricarei prevederi a Reglamentului sau a oricaror instructiuni ale personalului Centrului, sau in cazul provocarii unor situatii neplacute pentru alti clienti sau personalul Centrului, Clientului i se va anula abonamentul Salsafit Gym, respectiv i se va refuza pe viitor accesul prin programul ESX, 7Card si altele asemenea și va fi tras la răspundere pentru orice eventuale daune provocate Centrului sau altor Clienți.
4. Pentru confortul Clientilor, nu se fac abonamente peste capacitatea salii.
5. Programul de funcționare a Centrului este: Luni - Vineri: 07:00 - 22.00; Sâmbătă: 09:00 – 19:00; Duminică: 9:00 – 19:00. Programul de sărbători se afișează pe site și la intrarea în Centru cu minim 7 zile înainte. În afara programului de funcționare, accesul în incinta Centrului este strict interzis. Clientul este obligat să părăsească spațiul Centrului cel târziu la ora afisata pentru închidere.
6.Tarifele practicate de Centru se găsesc afișate la recepție si/sau pe site-ul oficial - www.salsafit.ro. Plata serviciilor se realizează în avans la recepția Centrului. După încasarea contravalorii serviciilor oferite, rambursarea banilor este posibilă doar in conditiile stipulate la punctul 12 de mai jos. Centrul poate acorda servicii anumitor persoane cu un preț diferit de cel acordat Clientului, după cum va considera de cuviință conducerea Centrului.
7. După efectuarea unei plăți, Clientul are obligația să ia bonul fiscal și să-l păstreze până la ieșirea din incinta Centrului.
8. Conducerea Centrului poate aduce modificări Regulamentului de Frecventare a Centrului, Programului de Funcționare, orarului antrenamentelor, tarifelor și duratei serviciilor si prețurilor produselor comercializate, poate schimba antrenorii si poate opera alte modificări cu privire la servicii, după cum va considera de cuviință, cu informarea Clienților prin afișare la recepție și pe website www.salsafit.ro.
9. Activitatea în Centru este monitorizată video în zonele legal permise.
10. Client al Centrului este orice persoană majoră având deplină capacitate fizică si psihică, ce a vizitat Centrul, a citit și a consimtit prin semnarea formularul de înscriere sau prin semnarea Declaratiei de luare la cunostinta si acceptare a Regulilor de Utilizare a Saunei, să respecte Regulamentul Centrului, și a achitat tariful (abonament sau sedinta) sau a validat cardul/aplicatia ESX, 7Card si altele asemenea sau s-a inscris pe lista de angajați beneficiari ai contractelor cu diverse firme etc.) Persoanele cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani trebuie să prezinte acordul scris al unuia dintre părinți sau al tutorelui, care își asumă răspunderea pentru faptele minorilor respectivi, si pot participa doar la antrenamentele conduse de un antrenor pesonal sau la clase (antrenamente de grup).
11. Abonamentele sunt nominale și netransmisibile si nu pot fi folosite de alte persoane în afara titularului.
12. Abonamentele lunare sunt valabile 30 de zile calendaristice de la data primei sedințe. Sedințele nefolosite până la data expirarii abonamentului se pierd daca abonamentul nu este reînnoit in cel mult o săptămână de la data expirarii. In cazul reînnoirii, sedintele se recupereaza adăugându-se la noul abonament si trebuie sa fie consumate in termenul de valabilitate al noului abonament. Abonamentele pot fi suspendate sau contravaloarea se poate returna in cazul urgentelor medicale dovedite cu acte.
13. În cazul renunțării la abonament sau in cazul anularii abonamentului, Clientul va primi înapoi diferența rezultată în urma scăderii din suma achitată de Client pentru abonament a sumei de 40 lei (tarif per sedinta) înmulțită cu numărul de ședințe efectuat din abonament.
14. La sosirea in Centru, Clientul are obligația să predea abonamentul la Receptie si, după validare, va primi o cheie pentru cuseta in care isi va pune lucrurile pe durata antrenamentului. La sfârșitul ședinței, va elibera cușeta de lucrurile personale, returnând cheia la Recepţie, de unde își va recupera abonamentul. În cazul pierderii sau deteriorarii cheii de la cuseta sau in cazul deteriorarii oricarui alt bun inventar (aparate, oglinzi, mingi, cabine dus, etc.) al Centrului, Clientul este obligat să compenseze paguba cauzată platind valoarea de inlocuire a bunului respectiv (inclusiv manopera de inlocuire – 50 lei in cazul cheii de cuseta).
Clientii posesori de abonamente ESX, 7Card sau altele asemenea, vor lasa un act de identificare (carte de vizita, etc, cu numele si nr de telefon scrise clar), dar nu o carte de identitate sau alte acte importante ce se pot pierde sau incurca cu actele altor clienti.
15. Recomandăm Clientilor să nu lase bunuri de valoare in cusetele din vestiar ci numai in cușetele aflate in zona recepției, monitorizata video. Centrul nu este responsabil pentru obiectele pierdute sau furate în incinta Centrului.
156 Orice bunuri lăsate în spațiul Centrului și găsite de personalul acestuia vor fi puse in dulapul cu lucruri uitate și vor fi pastrate o perioadă de 30 de zile, timp în care pot fi revendicate, dupa care vor fi aruncate.
17. Clientul va aduce și va preda la Recepție orice obiecte pe care le va găsi nesupravegheate în incinta Centrului.
18. La prima ședința, Clientul se va prezenta unui antrenor al Centrului indicat de personalul de la recepție, pentru a-i fi prezentate salile de fitness și aparatele, precum si regulile principale de acces și conduită in sala.
19. Clientii nu vor utiliza aparatele de fitness si cardio şi serviciile decât după o prealabilă instruire de către personalul Centrului.
20. Centrul ofera Clientilor asistenta gratuita din partea unui antrenor la primele doua sedinte pentru a cunoaste locul aparatelor si accesoriilor si modalitatea de lucru la fiecare aparat astfel incat Clientii sa lucreze corect, eficient si pentru a evita accidentarile. În acest sens, Clientii se vor programa la receptia Centrului pentru sedintele de initiere.
21. Clientul va utiliza in mod adecvat echipamentele sportive, in caz contrar el asumandu-si raspunderea pentru orice accidente sau traumatisme provocate siesi sau altor Clienti in urma utilizarii necorespunzatoare a echipamentelor.
22. Daca vor dori un antrenament personalizat, Clientii vor plăti în plus un tarif pentru antrenor personal, separat de abonamentul Salsafit Gym sau ESX/7Card etc, acesta asigurand doar accesul la aparate și/sau la antrenamente de grup.
23. Intră în responsabilitatea Clienților să ceara ajutorul instructorului pentru lucrul in siguranță în sală.
24. Și Clienții avansați, care lucrează pentru prima dată cu anumite echipamente sportive, trebuie să se consulte cu personalul Centrului cu privire la funcționarea acestora și să respecte condițiile prevazute in prezentul Regulament.
25. Recomandam inceperea oricarui antrenament cu minim 10 minute de incalzire, pentru pregatirea corpului pentru efort si evitarea accidentarilor.
26. Nu este permis ca părțile descoperite ale corpului să vină în contact direct cu suprafetele echipamentului sportiv (salteluta, aparate). Folosiți prosopul! Antrenamentul cu trupul dezgolit este interzis.
27. După utilizarea echipamentelor fitness si cardio, Clientii sunt rugati să curete eventuala transpirație de pe aparate folosind șervetelele dezinfectante disponibile în sală sau la recepție.
28. Clienții au obligația să respecte toate recomandările personalului Centrului pentru siguranța și sănătatea lor și a celorlalți Clienți si pentru a nu deteriora dotările Centrului. Refuzul de a respecta recomandarile personalului Centrului va avea drept rezultat anularea abonamentului si suportarea de catre respectivul Client a oricaror daune cauzate Centrului sau altor Clienti sau bunurilor acestora.
29. Clienții iși asumă pe proprie răspundere intrarea la antrenament în cazul în care suferă de orice boli ce pot fi agravate prin efort fizic.
30. Clientii isi asuma orice risc rezultat din orice actiune a altui Client ce incalca Regulamentul.
31. Clientilor cu gripă sau alte boli contagioase nu li se va permite intrarea in Centru pentru a nu-i contamina si pe ceilalti.
32. Echipamentul sport curat, decent (parțile intime acoperite) si prosopul de pus pe aparate sunt obligatorii pentru antrenament in Centru: încălțămintea purtată până la sală trebuie schimbată înainte de intrarea în sală cu încălțăminte sport curată (în special pe talpă), ce nu a fost purtată pe afara de la ultima curățare. Clientului care nu isi schimbă hainele si incăltămintea cu echipament curat și nu are o ținută decentă, i se va refuza accesul in sală. Repetarea incălcării acestei obligatii va atrage refuzul definitiv al conducerii Centrului de a mai primi ulterior Clientul respectiv. Este obligatoriu ca prosopul personal sa fie pus de fiecare Client pe aparate înainte de a se așeza pe ele.
33. Pentru confortul tuturor, Clienții sunt rugați să folosească deodorant (pe pielea curată) înainte de a începe antrenamentul.
34. Pentru ca toți Clienții să poată găsi cu usurință accesoriile necesare, ESTE OBLIGATORIU CA FIECARE CLIENT SA-SI PUNA ACCESORIILE CU CARE A LUCRAT LA LOCUL LOR înainte de a trece la alte accesorii si sa descărce aparatele și barele de discuri după ce a terminat exercitiul.
35. La orele de vârf (17:00 – 21:00), vă rugăm să limitați timpul de folosire a aparatelor cardio la 30 minute și să nu țineți ocupat mai mult de un aparat cu greutăți odată.
36. Gunoiul se colectează separat – ambalajele de plastic se golesc, se turtesc și se aruncă la coșurile pentru plastic. Este interzis consumul de alimente de către Clienți în incinta Centrului precum si consumul de lichide din recipiente de sticla din cauza riscului de spargere si taiere. Clientii sunt rugati să arunce orice resturi alimentare aduse de afara si ambalajele acestora in afara Centrului.
37. În incinta Centrului au dreptul să antreneze doar instructorii angajati sau agreati in mod oficial de conducerea Centrului în scris, cu respectarea conditiilor stipulate de Centru. Doar acei instructori au dreptul să poarte in incinta Centrului îmbrăcăminte inscripționată cu INSTRUCTOR sau TRAINER.
38. Persoanele care deranjează / hartuiesc alti clienți sau personalul Centrului, sau aduc pagube Centrului sau prejudiciaza imaginea acestuia, persoanele care pretind ca nu inteleg, contesta sau nu respectă Regulamentul Centrului, (regulile de acces in Centru, conditiile de folosire a abonamentelor, regulile de comportament, igienă sau de folosire a echipamentelor) si insista sa-si impuna propriile reguli, după o corectă și prealabilă avertizare, vor avea abonamentul anulat, dupa cum va considera de cuviinta personalul Centrului, acesta putand solicita serviciului de paza sa conduca afara respectivii Clienti sau putand chema direct politia.
39. Centrul isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela si de a refuza accesul persoanelor care au avut vreodata abonamentul anulat.
40. În incinta Centrului nu este permis
40.1. accesul cu lucruri de vânzare, mostre, materiale publicitare, sau pentru a recruta sau intervieva persoane;
40.2. fotografierea, filmarea sau înregistrarea decât cu acordul conducerii Centrului. Instructorii personali independent vor putea fotografia sau filma in sala in scopul de a se promova ulterior, doar cu acordul conducerii Centrului si contra unui tarif ce va fi stabilit de Centru.
40.3. abordarea de catre instructori independenti in vederea oferirii de servicii, si prestarea de catre acestia, fara acordul conducerii Centrului, de servicii de antrenor personal catre Clienții Centrului, alții decat cei aduși de respectivii instructori independenți.
40.4. accesul persoanelor insotite de animale / persoanlor aflate în stare de ebrietate sau sub influența substanțelor interzise, cu boli infectioase, accesul persoanelor fara echipament de schimb adecvat si curat, al persoanelor având un comportament agresiv sau vulgar fizic si/sau verbal sau lipsit de respect fata de ceilalți clienți și/sau față de personalul Centrului.
40.5. accesul însoțitorilor în sălile de antrenament.
40.6. accesul copiilor in sala de fitness, cardio sau la sauna
40.7. folosirea și/sau promovarea de substanțe dopante în incinta Centrului precum si purtarea de conversatii telefonice indelungate si/sau pe un ton ridicat și reglarea oricarui echipament tehnic pe care doar personalul Centrului are dreptul sa-l regleze;
40.8. distrugerea și deteriorarea echipamentelor, dotărilor sau amenajărilor Centrului, inclusiv prin improvizatii sau printr-o utilizare neglijenta a acestora;
40.9. consumul de alimente de către Clienți în incinta Centrului precum si consumul de lichide din recipiente de sticla din cauza riscului de spargere. Clientii sunt rugati să arunce resturile alimentare si ambalajele acestora in afara Centrului.

REGULI DE UTILIZARE A APARATELOR DE FITNESS / RISCURI DE ACCIDENTARE

ANTRENAMENTE DE GRUP
41. Un antrenament aerobic durează aproximativ 50 de minute. Participarea la mai multe ședinte de aerobic consecutiv se face pe propria răspundere a Clientului. Intrarea la orice antrenament aerobic se consideră o ședința si se scade din abonament chiar dacă Clientul nu participă la întregul antrenament.
42. Clienții sunt rugati să respecte orarul afișat pentru începerea antrenamentelor, fără întârzieri. Accesul la un antrenament după începere se face doar cu acordul antrenorului și pe răspunderea Clientului, ședința neprelungindu-se în compensare.
43. La finele antrenamentului, Clienții au obligația sa pună echipamentele pe care le-au utilizat (saltele, trambuline, gantere, steppere, mingi, etc.) la locul lor in sală.
44. Pentru toate antrenamente de grup, este necesară programarea prealabilă telefonic sau la recepție. Programările se pot anula cu cel putin 3 (trei) ore înainte de antrenament. În cazul neprezentării la antrenamentul rezervat sau în cazul anulării tardive a programării, sedința se consideră efectuată.

CARDIO-FITNESS
45. In timpul folosirii benzilor de alergat este obligatoriu sa se folosească clema de siguranță.
46. Este interzis să se vorbească la telefon, să se urce și să se coboare pe/de pe banda de alergare când aceasta este in funcțiune din cauza riscului de accidentare.
47. Viteza și înclinarea benzii de alergat trebuie stabilite ținând cont de varsta și eventualele afecțiuni ale Clientului.
48. Clientul nu va depăși viteza maximă pe care o poate utiliza în siguranță la benzile de alergat.
49. ATENTIE! Persoanele care țin regimuri hipocalorice pot suferi pierderi ale cunoștinței din cauza efortului. În cădere, se pot produce accidente.

FITNESS SI CULTURISM
50. Aparatul trebuie fixat in funcție de dimensiunea individuală a corpului, lungimea brațelor și a picioarelor!
51. Clientul trebuie sa aleagă greutăți pe care le poate controla cu usurinta (ATENTIE! Dacă greutatea este prea mare, exisă riscul de accidentare. Evitați eforturile riscante!). Fixati-vă unghiul dumneavoastră individual și respectati limitarile individuale!
52. Inainte de utilizarea barelor, Clientul va verifica dacă a fixat corect siguranţele de protecţie.
53. În cazul în care are stări de rău, dureri de torace, amețeli sau insuficiență respiratorie în timpul antrenamentului, Clientul va întrerupe antrenamentul imediat, adresându-se personalului Centrului și apoi consultând un medic!
54. Clientul va folosi suporții pentru sprijin!
55. Când se fac exerciții pe aparate, Clientul va fi atent la manipularea părților mobile, cum ar fi brațele de acționare, părțile pe role si cele de fixare. Atenție la cabluri, scripeți și greutăți suspendate sau în mișcare! Dacă funcționarea aparatului vi se pare anormală sau vedeți vreun cablu sau lanț pe cale să se rupă, vreo fisură la bancă sau aparat, încetati de indată lucrul și anunțați personalul sălii.
56. Clientul nu va sta în raza de acțiune a aparatului folosit de o altă persoană!
57. Clientul va păstra o distanță de siguranță față de oglinzi.
58. Clientul va asigura barele olimpice atât la încărcare cât și la descărcare! Barele scurte se vor folosi obligatoriu asigurate cu siguranța.
59. La finele exercițiului, Clientul va pune toate echipamentele de fitness cu care a lucrat în poziția inițială, iar greutățile și accesoriile la locul lor – va descărca barele și va așeza discurile la locul lor pe suporții lor din sala.
60. Utilizarea aparatelor se face pe propria raspundere. Nerespectarea manipulării indicate poate conduce la accidentari serioase. La lucrul cu aparatele de fitness, sunt interzise urmatoarele:
60.1 bruscarea aparatelor si trântirea greutăților în alte locuri decât cele special amenajate (dalele speciale de cauciuc care amortizează șocul si zgomotul)
60.2 ținerea aparatelor ocupate în timpul de odihnă.
60.3 punerea de obiecte personale pe aparate, blocând astfel accesul altor clienți la aparatele respective.
60.4 folosirea unor accesorii ce nu au fost recomandate de producator!
60.5 introducerea si asezarea pe aparate a unor obiecte straine, intervenirea asupra aparatelor in timpul functionarii acestora;
60.6 purtarea de haine largi, care se pot agața cauzând accidentari;
60.7 folosirea unor aparate ce prezinta defectiuni;
60.8 lăsarea benzilor de alergat în funcţiune dupa terminarea exercitiului
60.9 lucrul cu greutati mari libere (haltere, gantere) fara persoana de asistenta!
61. Atentie la trepte si la gresia umeda – puteti aluneca si cadea!
62. La dusuri, accesul se face obligatoriu cu papuci de baie cu talpa antiderapanta
63. Nu atingeti firele electrice! Nu umblati la sistemele de iluminat, muzica, aer conditionat, jaluzele, etc. - doar personalul Centrului are dreptul sa actioneze sistemele respective!
64. In cazul intreruperii energiei electrice cand lumina naturala de afara nu este suficienta pentru lucrul in siguranta, Clientii din sala isi vor intrerupe activitatea si, daca pana de curent se prelungeste mai mult de cateva momente, vor urma luminile de EXIT sau luminile indicatoare de la receptie (lanterne) spre iesire. In caz contrar nu ne asumam responsabilitatea pentru aparitia unor eventuale incidente.

REGULI DE UTILIZARE A SAUNEI
65. In completarea serviciilor de fitness, Centrul de Fitness Salsafit Gym (Centrul), pune la dispozitia oricarei persoane in varsta de peste 16 ani care doreste si a carei sanatate ii permite utilizarea saunei* (Utilizator), un serviciu de ingrijire corporala benefic prin efectul de destindere fizica si psihica, prin detoxifiere si prin stimularea sistemului imunitar: sauna uscata (finlandeza).
66. Fiind o sauna comuna (maxim 3 Utilizatori simultan), din grija pentru confortul, sanatatea, siguranta si igiena tuturor Utilizatorilor, Centrul a alcatuit cateva Reguli de Utilizare a Saunei (Regulile), obligatorii pentru toti Utilizatorii, parte integranta a Regulamentului de Frecventare a Centrului.
67. Accesul Utilizatorului la serviciul de sauna este permis doar
67.1. in urma prezentarii unui act de identitate personala;
67.2. in urma citirii, completarii si semnarii de catre acesta a Declaratiei de luare la cunostinta si acceptare a Regulilor de Utilizare a Saunei si a Regulamentului de Frecventare a Centrului (Declaratia) si a exprimarii consimtamantului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
67.3. in urma achitarii taxei de acces la sauna, separat de abonamentul/ sedinta de fitness/aerobic/abonamentul ESX etc.; Abonamentele lunare sunt valabile timp de 30 de zile calendaristice de la data primei sedinte de sauna, eventualele sedinte ramase neefectuate, putind fi recuperate numai prin adaugarea acestora la un nou abonament de maxim 4 sedinte.
67.4. Pe baza unei programari prealabile, in limita locurilor disponibile;
67.5. cu respectarea tuturor conditiilor de utilizare a saunei, astfel cum acestea sunt prevazute mai jos in prezentul Regulament
68. Din consideratie pentru ceilalti Utilizatori ai saunei si din ratiuni de igiena, precum si pentru a evita orice incidente neplacute, Utilizatorul va folosi sauna in urmatoarele conditii:
68.1. Echipament obligatoriu:
68.1.1. un prosop pentru dusul de dinainte de a intra la sauna si dintre sesiunile de sauna (se recomanda uscarea completa a pielii inainte de a intra in sauna).
68.1.2. alt prosop, uscat si suficient de mare pentru ca Utilizatorul sa se poata aseza/intinde pe el (Nu se pune prosopul ud pe banca pentru a nu deteriora lemnul natural.)
68.1.3. Papuci pentru dus cu talpa antiderapanta
68.2. Picioarele se pot pune si ele pe bancuta dar numai pe un prosop pentru a nu murdari bancuta);
68.3. In urma unui dus care sa curete corpul si sa-i ridice temperatura, pregatindu-l pentru sauna;
68.4. Numai daca NU a consumat alcool, droguri, stimulente, sedative/substante halucinogee in ziua sedintei respective de sauna
68.5. Nu imediat dupa un antrenament intens sau dupa o masa copioasa.
68.6. Fara bijuterii sau alte accesorii metalice, ochelari, lentile de contact, etc, pe care le puteti pierde sau care se pot deteriora sau incinge si produce arsuri;
68.7. Crescand treptat timpul de sedere in sauna (initial, una sau mai multe reprize de cate 5 minute si nu mai mult de 15 minute per sedinta - timpul total insumat sa nu depaseasca 45 minute cumulate din mai multe reprize); Utilizarea mai multor sedinte de cate 30 min consecutiv intr-o singura zi nu este recomandata si se va face doar pe propria raspundere.
69. Utilizatorul saunei nu are dreptul sa actioneze niciun sistem de operare a saunei, respectiv sa deschida cabina de sauna, sa porneasca sau sa opreasca soba electrica sau sa creasca temperatura de la panoul electric - numai personalul Centrului are acest drept. Nerespectarea acestei conditii atrage anularea accesului meu la orice serviciu al Centrului, dupa cum va alege conducerea Centrului.
70. Deteriorarea oricarui obiect sau sistem al Centrului din cauza nerespectarii de catre Utilizator a Regulamentului de frecventare a Centrului, atrage suportarea de catre Utilizator a costului de reparare, respectiv anularea accesului Utilizatorului la orice serviciu al Centrului, dupa cum va alege conducerea Centrului.
71. Soba saunei este prevazuta cu un dispozitiv electric, drept urmare, este interzisa asezarea oricarui obiect pe soba saunei ci numai pe bancute pentru a nu provoca un incendiu. Din acelasi motiv, este interzisa lasarea in sauna a oricarui lucru nesupravegheat.
72. Saunele din Centru sunt saune uscate, permitand turnarea controlata a unei mici cantitati de apa pentru a creste putin gradul de umiditate din sauna (ocazional, apa putand contine cateva picaturi de ulei esential - atat cat sa fie suportabile pentru toti utilizatorii simultani ai saunei). Aromele turnate direct pe pietre pot deveni toxice!
73. Personalul Centrului are dreptul dar nu si obligatia sau chiar posibilitatea de a urmari in permanenta respectarea Regulilor de utilizare a saunei, prin urmare, Utilizatorii primesc accesul la sauna doar daca isi asuma riscul oricaror situatii neplacute sau accidente survenite in timpul sedintei de sauna din propria vina sau din vina altora.
74. O sedinta rezonabila de sauna dureaza maxim 30 minute in sesiuni de 5-15 minute, in functie de nivelul de toleranta al fiecarui Utilizator, sesiuni ce pot fi intercalate cu dusuri (supotabil de reci, urcand incet de jos in sus: picioare, brate, piept, fata, cap, spate) menite sa revigoreze organismul si sa stimuleze, in timp rezistenta si imunitatea acestuia.
75. Expunerea prelungita la temperaturi ridicate poate cauza greata, ameteli si stari de lesin, etc.. In asemenea situatii, Utilizatorul va parasi sauna fara intarziere.
76. Recomandam Utilizatorilor sa ceara sfatul si recomandari medicului in vederea folosirii saunei, in special in cazul in care sufera de anumite afectiuni, cum ar fi: boli de inima, hipertensiune sau hipotensiune, sarcina, alcoolism, epilepsie, in cazul administrarii de stimulente, vasodilatatoare, tranchilizante sau orice medicamente care modifica starea psihica;
77. Dat fiind ca, odata cu toxinele si diverse impuritati, se elimina prin transpiratie si electroliti, a caror pierdere repetata ar perturba buna functionare a organismului, se recomanda ca Utilizatorul sa se hidrateze corespunzator si sa urmareasca sa-si refaca ulterior (sau chiar in timpul sedintei de sauna) rezervele de electroliti.
78. Utilizatorul se obliga sa respecte neconditionat Regulamentul disponibil spre consultare la receptia Centrului si pe site-ul salsafit.ro, nerespectarea Regulamentului atragand anularea dreptului Utilizatorului de a utiliza sauna din incinta Centrului precum si evacuarea imediata a acestuia din sauna, fara rambursarea taxei achitate.




TERMENI ȘI CONDIȚII
INTRODUCERE
Bine ați venit pe site-ul https://www.salsafit.ro/ („Website-ul”). Website-ul este proprietatea SC SALSAFIT SRL (“Salsafit”), cu sediul social Str. Ceahlaul nr. 2, bl. 15, sc. 1, ap. 1, sector 6, Bucuresti, avand codul unic de inregistrare nr. RO 28570290, si numar de ordine in registrul comertului J40/6702/2011
UTILIZAREA WEBSITE-ULUI
Utilizând Website-ul, veți găsi informații cu privire la activitățile desfășurate de Salsafit pe piața serviciilor de fitness din România, serviciile oferite, tarifele, adresa punctului de lucru si programul de functionare.
PROTECȚIE ÎMPOTRIVA VIRUȘILOR
Salsafit depune toate eforturile pentru a verifica și a testa materialul oferit de acest Website în toate etapele de producție. De asemenea, recomandăm ca utilizatorii să ruleze un program antivirus pentru toate materialele descărcate de pe internet. Salsafit nu își asumă nicio responsabilitate pentru orice pierdere, întrerupere sau deteriorare a datelor sau a sistemului dumneavoastră, care pot apărea în timp ce navigaţi pe Website-ul Salsafit.
RECUNOAȘTEREA PROPRIETĂȚII
Website-ul oferă fiecăruia dintre utilizatorii săi posibilitatea de a accesa conținutul furnizat pentru uzul personal al utilizatorului.
Prin prezenta sunteți de acord că Salsafit este proprietarul exclusiv al drepturilor de proprietate intelectuală asupra conținutului Website-ului, inclusiv asupra articolelor, textului, fotografiilor şi ilustrațiilor. De asemenea, sunteţi de accord că nu veți folosi astfel de materiale în nici un fel, cu excepția cazului în care aţi primit în prealabil, în mod expres, acordul scris al Salsafit. Unele materiale fac obiectul dreptului de proprietate intelectuala al furnizorilor nostri.
COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI FEEDBACK
Dacă trimiteți o solicitare prin e-mail la un anumit contact sau adresa generală de contact identificată pe Website-ul Salsafit, vom folosi datele dumneavoastră personale obținute prin intermediul comunicării pentru a răspunde solicitării dumneavoastră.
PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Anumite date personale sunt colectate prin intermediul Website-ului. Detaliile privind prelucrarea de către Salsafit a unor astfel de date personale sunt disponibile în Politica de confidențialitate.
CLAUZĂ DE NERĂSPUNDERE
Website-ul poate conține link-uri către site-uri și resurse care nu sunt proprietatea noastră. Salsafit nu are niciun control asupra acestor site-uri și a resurselor găsite în cadrul acestora și, prin urmare, nu va fi răspunzător pentru disponibilitatea acestor site-uri, nici pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, informațiile sau alte materiale disponibile pe aceste site-uri, pentru funcționalitatea sau performanțele acestor site-uri sau pentru încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală sau a altor drepturi care apar în cadrul acestor site-uri. Accesând site-urile indicate, confirmați că ați înțeles posibilele consecințe ale accesării site-urilor indicate și acceptați termenii și condițiile de mai sus.
Acest Website este furnizat în scop informativ.
MODIFICĂRI ALE TERMENILOR ŞI CONDIȚIILOR
Dacă Termenii si Condițiile se modifică în orice mod, vom plasa o versiune actualizată în această pagină. Actualizarea periodică a acestei pagini vă asigură că sunteți întotdeauna conștienți despre tipul informațiilor pe care le colectăm, despre modul în care le folosim și în ce circumstanțe, şi, dacă este cazul, dacă le transferăm sau nu către alte persoane. 

POLITICA DE UTILIZARE A COOKIE-URILOR
INTRODUCERE
Website-ul www.salsafit.ro („Website-ul”) utilizează cookie-uri. Website-ul utilizează cookie-uri pentru a oferi vizitatorilor o experiență mai bună atunci când navighează pe Website, precum și pentru a oferi servicii adaptate nevoilor și intereselor vizitatorilor. Cookie-urile oferă deținătorului Website-ului un feedback important privind modul în care vizitatorii navighează pe Website, astfel încât acest Website să fie mai eficient și mai accesibil.
POLITICA DE UTILIZARE A COOKIE-URILOR
Această politică se referă la cookie-urile şi pagina web operată de către S.C. SALSAFIT S.R.L. cu sediul social Str. Ceahlaul nr. 2, bl. 15, sc. 1, ap. 1, Sector 6, Bucuresti, avand codul unic de inregistrare nr. RO28570290, si numar de ordine in registrul comertului J40/6702/2011, denumită în continuare „Salsafit”.
CE ESTE UN COOKIE?
Cookie-ul este un fișier de mici dimensiuni, format din litere şi numere, care va fi stocat pe computer-ul, dispozitivul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (de ex: Internet Explorer, Chrome) şi este complet „pasiv”. Cookie-ul nu conține programe software, viruși sau spyware şi nu poate accesa informațiile de pe hard driver-ul utilizatorului.
Cookie-urile în sine nu solicită date personale pentru a fi utilizate și, în majoritatea cazurilor, nu identifică utilizatorii de internet.
Există două categorii principale de cookie-uri. Cookie-urile de sesiune sunt create temporar în subfolder-ul browser-ului utilizatorului în timp ce vizitează Website-ul. După ce utilizatorul părăseşte Website-ul, cookie-ul de sesiune este șters. Cookie-urile persistente rămân în subfolder-ul browser-ului utilizatorului și sunt activate din nou, odată ce utilizatorul vizitează Website-ul. Un cookie persistent rămâne în subfolder-ul browser-ului pentru perioada setată în fișierul cookie-ului.
DURATA DE VIAȚĂ A UNUI COOKIE
Durata de viață a unui modul cookie poate varia în mod semnificativ, în funcție de scopul pentru care este plasat. După cum este menționat mai sus, unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune (cookie-uri de sesiune) și nu sunt păstrate după ce utilizatorul părăsește Website-ul, în timp ce alte cookie-uri sunt păstrate și reutilizate de fiecare dată când utilizatorul revine pe Website (cookie-uri persistente). Cu toate acestea, modulele cookie pot fi șterse de un utilizator în orice moment prin setările browser-ului.
COOKIE-URILE TERȚILOR
Conținuturile de pe Website pot fi furnizate prin intermediul unor terțe părți sau furnizori (de ex., un videoclip). Astfel de terțe părți pot plasa cookie-uri pe Website (numite „cookie-uri ale terților”, deoarece acestea nu sunt plasate de către Salsafit). Furnizorii terți trebuie, de asemenea, să respecte reglementările legale în vigoare.
COOKIE-URI FOLOSITE DE ACEST SITE WEB
Website-ul Salsafit utilizează următoarele tipuri de cookie-uri:
Cookie-urile Google Analytics – aceste module cookie furnizează informații anonime despre locul în care utilizatorii se află și despre tipul acţiunilor pe care le desfăşoară pe Website. Acestea monitorizează modul în care vizitatorii navighează prin Website și modul în care au ajuns la el.
(_ga – folosit pentru a deosebi utilizatorii
_gid – folosit pentru a deosebi utilizatorii
_gat – folosit pentru limitarea ratei solicitărilor)
Cookie-urile devicePixelRatio – aceste cookie-uri înregistrează raportul pixelilor dispozitivului utilizatorilor. În funcţie de rezoluţia ecranului utilizatorilor, Website-ul va oferi o rezoluţie mai mare sau mai mică a imaginii.
Cookie-ul ginger-cookie – acest cookie este necesar și înregistrează acordul vizitatorului în privința utilizării cookie-urilor pe Website.
Cookie-ul qtrans_front_language – acest cookie este necesar si inregistreaza preferinta vizitatorului in privinta limbii in care va fi afisat Website-ul.
ADAPTAȚI SETĂRILE BROWSER-ULUI LA COOKIE-URI
Dacă vizitatorul Website-ului este singura persoană care utilizează dispozitivul, poate stabili termene lungi de expirare pentru istoricul navigării web. Dacă foloseşte dispozitivul împreună cu altcineva, se recomandă setarea browser-ului să șteargă datele de navigare de fiecare dată când se închide browser-ul.
ŞTERGEREA COOKIE-URILOR
În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor pe dispozitiv în mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când cookie-uri sunt trimise către dispozitivul său.
Informații detaliate despre posibilitățile şi modurile de administrare a cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a aplicației sau a browser-ului. Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale Website-ului.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
INTRODUCERE
S.C. SALSAFIT S.R.L., sediul social Str. Ceahlaul nr. 2, bl. 15, sc. 1, ap. 1, Sector6, Bucuresti, avand codul unic de inregistrare nr. RO28570290, si numar de ordine in registrul comertului J40/6702/2011, în calitate de operator de date, după caz, (denumita în continuare „noi” sau „Salsafit”) vă comunicăm această Politică de confidențialitate a Salsafit (denumită în continuare „Politică de confidențialitate”), pentru a vă oferi o imagine de ansamblu asupra practicilor noastre cu privire la colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Prelucrarea”).
CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Pentru scopurile Prelucrării menționate la punctul III de mai jos, prelucrăm datele cu caracter personal ale dumneavoastră, denumite în continuare „Date cu caracter personal”. Datele cu caracter personal vor cuprinde, după caz, atât Informațiile personale ale dumneavoastră, cât şi Categoriile speciale de date cu caracter personal, astfel cum vor fi definite în cele ce urmează. „Informațiile personale” se referă la: nume şi prenume, denumirea societății/entității din care faceți parte, adresa poștală, adresa profesională, numărul de telefon, numărul de telefon mobil, adresa de e-mail și adresa de IP, alte date cu caracter personal privind preferințele dumneavoastră care s-ar putea dovedi relevante în orice scopuri privind prestarea serviciilor noastre, detalii şi informații despre vizitele dumneavoastră la birourile noastre, precum şi alte date referitoare la interacțiunea cu noi.
Colectăm Datele dumneavoastră cu caracter personal direct de la dumneavoastră, în anumite împrejurări, inclusiv:
În momentul în care navigați, solicitați informații sau interacționați pe website-ul nostru;
În momentul în care solicitati serviciilenoastre;
În momentul în care ne comunicați voluntar, din orice motiv, Datele dumneavoastră cu caracter personal.
SCOPURILE PRELUCRĂRII
Prelucrăm Datele dumneavoastră cu caracter personal în măsura permisă sau impusă de legislația aplicabilă în următoarele scopuri:
Comunicarea cu dumneavoastră pentru a vă informa în permanență în legătură cu evoluția serviciului solicitat, analizarea și îmbunătățirea serviciilor și comunicărilor noastre către dumneavoastră
Gestionarea şi administrarea relației de afaceri dintre dumneavoastră şi Salsafit, inclusiv servicii de procesare a plăților, contabilitate, auditare, facturare și încasare, asistență;
Respectarea obligațiilor noastre legale (cum ar fi obligații de păstrare a evidențelor), obligații de verificare a conformității sau de înregistrare (cum ar fi în temeiul legislației de sancționare comercială și embargo, legislației antitrust, în scopuri de combatere a spălării banilor, verificare și conformare financiară, în scopurile prevenirii și identificării fraudelor și infracțiunilor), care ar putea include verificări automate ale Datelor dumneavoastră cu caracter personal cu liste aplicabile ale persoanelor sancționate și contactarea dumneavoastră pentru confirmarea identității dumneavoastră în cazul unui posibil rezultat pozitiv, sau înregistrarea interacțiunii cu dumneavoastră care ar putea fi relevantă în scopuri de conformare;
Protejarea securității și gestionarea accesului la sediul nostru, sistemele IT și de comunicare, platformele online, website-urile și celelalte sisteme, prevenirea și detectarea amenințărilor de securitate, fraudelor sau a altor activități infracționale;
În scopuri de asigurare, monitorizare și evaluarea conformității cu politicile și standardele noastre, în scopul identificării persoanelor autorizate să tranzacționeze în numele clienților, beneficiarilor, furnizorilor și/sau prestatorilor noștri de servicii;
În orice scop aferent și/sau auxiliar oricărora dintre cele de mai sus.
În ceea ce privește comunicările legate de marketing, vă vom pune la dispoziție, dacă se impune în mod legal, informațiile respective doar după ce ați selectat această opțiune de a primi aceste comunicări și vă vom oferi posibilitatea de a vă dezabona în orice moment, în cazul în care nu doriți să mai primiți comunicări legate de marketing din partea noastră. Nu vom folosi Datele dumneavoastră cu caracter personal în luarea unor decizii automate care să vă afecteze sau să creeze alte profiluri decât cele descrise mai sus.
TEMEIUL PRELUCRĂRII DATELOR DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
Orice operațiune care echivalează cu o Prelucrare a Datelor dumneavoastră cu caracter personal va fi efectuată pe baza unuia sau a mai multora dintre temeiurile juridice de mai jos:
Prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră ca temei juridic pentru colectarea, stocarea și utilizarea Datelor dumneavoastră cu caracter personal, astfel cum este permis de legea aplicabilă;
Prelucrarea este necesară în vederea executării unui contract la care dumneavoastră sunteți parte, sau Prelucrarea respectivă este necesară în vederea încheierii unui contract cu dumneavoastră;
Prelucrarea este necesară în vederea respectării unei obligații legale;
Prelucrarea este necesară în vederea protejării intereselor vitale ale dumneavoastră sau ale altei persoane fizice;
Prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime ale SALSAFIT sau ale unui terț, cu excepția cazurilor în care interesele sau drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale prevalează asupra acestor interese. Utilizăm Datele dumneavoastră cu caracter personal pentru interesele noastre legitime, respectiv pentru exercitarea obligațiilor şi drepturilor noastre derivând dintr-un contract încheiat cu societatea/ entitatea din care faceți parte, pentru a ne îmbunătăți performanța și modul de lucru și în scopuri administrative și de detectare a fraudei.
În cazurile în care dispozițiile legale aplicabile impun consimțământul dumneavoastră prealabil și explicit pentru Prelucrarea unor Categorii speciale de date cu caracter personal, vom prelucra datele respective doar în temeiul consimțământului dumneavoastră prealabil și explicit.
Puteți alege să vă retrageți consimțământul privind materialele de marketing în orice moment, prin simpla accesare a link-ului de „dezabonare” de la subsolul fiecărui newsletter.
SECURITATEA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
SALSAFIT a implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru păstrarea confidențialității și securității Datelor dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu procedurile interne cu privire la stocarea, transmiterea și accesarea Datelor cu caracter personal. Datele cu caracter personal pot fi păstrate pe sistemele noastre tehnologice de Date cu caracter personal sau în format tipărit.
PERIOADE DE RETENȚIE
Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate în prezenta vor fi păstrate doar cât este necesar, pe durata relației dumneavoastră stabilită cu SALSAFIT precum și ulterior pentru perioadele de retenție impuse de legislația aplicabilă. În cazul în care se inițiază o acțiune legală, Datele cu caracter personal pot fi păstrate până la finalul acestei acțiuni, inclusiv eventualele perioade de apel sau recurs, iar apoi vor fi șterse sau arhivate, conform prevederilor legislației aplicabile.
În principiu, vă vom păstra Datele cu caracter personal pe durata solicitată sau permisă de legislația aplicabilă. Ulterior, la expirarea acestor perioade sau la exercitarea unui dintre drepturile dumneavoastră, în conformitate cu legea, vom elimina/șterge Datele dumneavoastră cu caracter personal din sistemele și evidențele noastre și/sau vom lua măsuri pentru a le anonimiza, astfel încât să nu mai puteți fi identificat în baza acestora.
DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ LEGALE
Dacă v-ați declarat consimțământul cu privire la activitățile de Prelucrare, puteți retrage acest consimțământ în orice moment cu efecte viitoare. O astfel de retragere nu va afecta legalitatea Prelucrării anterior retragerii consimțământului. Ca regulă generală, în cazurile în care vă retrageți consimțământul, SALSAFIT nu va mai permite Prelucrarea Datelor dumneavoastră cu caracter personal și va lua măsurile corespunzătoare pentru ștergerea oricăror înregistrări cu Datele dumneavoastră cu caracter personal. Cu toate acestea, în cazul în care Prelucrarea este strict necesară în vederea prestării serviciilor SALSAFIT, iar Prelucrarea s-ar putea baza pe alte temeiuri legitime prevăzute prin dispozițiile legale aplicabile, SALSAFIT va proceda la Prelucrarea respectivă și vă va informa în acest sens.
În baza condițiilor prevăzute de legislația aplicabilă, aveți următoarele drepturi:
Dreptul de acces: Aveți dreptul de a vi se comunica, la cerere, dacă Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate, și dacă da, aveți dreptul de a solicita accesarea acestora. Informațiile includ, printre altele, scopurile Prelucrării, categoriile de Date cu caracter personal afectate și destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost transmise sau le vor fi transmise Datele dumneavoastră cu caracter personal.
Aveți dreptul de a obține o copie a Datelor cu caracter personal prelucrate. Pentru copii suplimentare, vă putem percepe o taxă rezonabilă, în baza costurilor administrative.
Dreptul la rectificare: Aveți dreptul de a obține din partea noastră rectificarea Datelor dumneavoastră cu caracter personal incorecte. În funcție de scopul Prelucrării, aveți dreptul de a completa Datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin intermediul unei declarații suplimentare.
Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): Aveți dreptul de a ne solicita să vă ștergem Datele cu caracter personal.
Dreptul la restricţionare: Aveți dreptul de a solicita restricționarea Prelucrării Datelor dumneavoastră cu caracter personal. În acest caz, datele respective vor fi marcate și pot fi prelucrate de noi doar în anumite scopuri.
Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul de a primi Datele dumneavoastră cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, în format structurat, comun și care poate fi citit de aparate, și aveți dreptul de a transmite aceste date unei alte entități fără obiecții din partea noastră.
Dreptul la opoziție: Aveți dreptul la opoziție, pe motive legate de situația dumneavoastră, în orice moment, față de Prelucrarea Datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi, și ni se poate solicita să nu vă mai prelucrăm Datele cu caracter personal. Dacă aveți dreptul la opoziție și vi-l exercitați, nu vom mai prelucra Datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul respectiv. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost. Acest drept poate fi invalidat în special dacă Prelucrarea Datelor dumneavoastră cu caracter personal este necesară pentru formalitățile aferente încheierii unui contract sau pentru îndeplinirea unui contract deja încheiat.
Puteți să vă exerciți drepturile menționate anterior și să aflați mai multe despre aceste drepturi, depunând la noi, în calitate de operator de date, o solicitare scrisă la Salsafit, Str. Ceahlaul nr. 2, bl. 15, sc. 1, ap. 1, 060377, Sector 6, București, România sau prin e-mail la salsafitgym@gmail.com.
De asemenea, aveți dreptul de a formula o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
VERSIUNILE ACESTEI POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE
Această Politică de confidențialitate intră în vigoare la data de 25 mai 2018.
Această Politică de confidențialitate poate fi actualizată din când în când. Orice actualizare va deveni aplicabilă din momentul publicării noii versiuni pe website-ul Salsafit sau din momentul în care v-a fost comunicată în orice alt mod. 

SALSAFIT GYM
S.C. SALSAFIT S.R.L., RO 28570290, J40/6702/2011, capital social 200 RON
sediu social: Str. Ceahlaul nr. 2, Bl. 15, sc. 1, ap. 1, sector 6, Bucuresti
punct de lucru: SALSAFIT GYM: Piata Unirii nr. 1, et. 3 si 4, Magazinul Unirea, Aripa Calarasi
0040 728 94 72 71 salsafitgym@gmail.com; website: www.salsafit.ro
Program de functionare: Luni – Vineri: 07:00 – 22:00; Sambata: 09:00 – 18:00; Duminica: 12:00 – 18:00

SALSAFIT GYM

Sediu: Ceahlaul nr. 2, bl. 15, sc. 1, ap. 1, sector 6, Bucuresti,
RO 28570290,
J40/6702/2011

Vino la sală!
Fă pătrățica tare! Fă-o!

Luni - Vineri 07:00 - 22:00
Sambata 09:00 - 19:00
Duminica 09:00 - 19:00

+4(0) 728-94.72.71
UNIREA Shopping Center, Piața Unirii                         
salsafitgym@gmail.com

NEWS

MARTIE 2023

DESCHIDEM SAUNA

DIN NOIEMBRIE 2024

QI GONG - LAURENTIU

SE REIA DE AZI :

SAUNA
octombrie 2024

CONTACT

Copyright (c) 2010-2024 SALSAFIT    CUI:RO28570290

Follow us